Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~mlody188 | użytkownik

imię i nazwiskoPatryk adresKwidzyn zarejestrowany14.06.2008 @23:22:27 ostatnio na stronie06.02.2012 @23:34:08

początkujący. // uczę się naciskać spust od aparatu .

słowa konstruktywnej krytyki i wszelkie opinie mile widziane.


osobiście polecam galerie:
-------------------------------
grrubasss - > http://grrubasss.digart.pl/digarty/
cremia -> http://cremia.digart.pl/digarty/
fotosc -> http://fotosc.digart.pl/digarty/


moje prace które polecam:
-------------------------------
Praga -> http://www.digart.pl/praca/2755322/Panorama_Pragi.html
Zagubiona -> http://www.digart.pl/praca/2429170/Zagubiona.html
Praga v2 -> http://www.digart.pl/praca/2819405/Czeska_stolica.html
Peron 2 -> http://www.digart.pl/zoom/3300918/Peron_2.html
Satelita -> http://www.digart.pl/zoom/3437611/Satelita.html
Ogryzek (Moon) -> http://www.digart.pl/zoom/3601966/Ogryzek.html

Pozdrawiam serdecznie


Chciałbyś wykorzystać którąś pracę z mojej galerii?
Skontaktuj się ze mną, a wtedy pomyślimy co dalej.

strona:
http://www.phuman.vot.pl/phuman/
http://www.phuman.vot.pl/phuman/
http://www.phuman.info

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.phuman.info
digarty64 komentarze835 posty na forum4

komputer / sprzęt
EOSik 400D + kilka szkiełek, kompakt h50, dodatkowo coś takiego o ogniskowej 1200

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~bloodysunday    05.07.2010 @21:42:48
dzięki ; )
~olucha991    05.07.2010 @16:48:20
tak, to prawda, dobre masz oko
~Milesia    13.06.2010 @10:47:29
Dzięki ;D
~Noovemberraain    26.05.2010 @16:11:49
dziękuje ( ;
~szponek    26.05.2010 @09:08:45
dzięki
~turin82    25.05.2010 @14:40:30
dzięki... jeszcze raz
a praca była prostsza do wykonania niż można by na początku przypuszczać.. w sumie to był pewnego rodzaju test photoshopa, nie miałem żadnego planu, żadnego pomysłu.. po prostu siadłem i zacząłem malować.. no i wyszło, jako tako

pozdrawiam
~Noovemberraain    24.05.2010 @19:49:29
dziękuję , ale co więcej mowic? lustro i tyle
~turin82    24.05.2010 @14:49:48
dzięki
~Rafalec    23.05.2010 @20:39:47
Nie. Kupiłem stałke 35mm f1.8
~Noovemberraain    23.05.2010 @15:03:41
świetne prace
~scuderia    23.05.2010 @14:02:56
500mm+2x converter x2+15MP matryca
_______
START jest opcjonalny, Lądowanie zawsze OBOWIĄZKOWE
~NooveemberRain    23.05.2010 @13:55:41
Wiesz, troszkę Cię znam/znałam i z własnego doświadczenia wiem, że lubisz być delikatnie ironiczny, a biorąc pod uwagę zaistniałą sytuację (myślę, że rozumiesz co mam na myśli) mogłam, a nawet miałam prawo tak właśnie pomyśleć no ale..
Jestem juz po wszystkich maturach, z czego się ogromnie cieszę. Za dużo stresu, nerwów i nauki do 4 nad ranem
~NooveemberRain    23.05.2010 @13:01:47
Czyżbym wyczuła lekką ironie?
tak, jestem świeżo po ustnych, ale ten fakt nie wpływa zbytnio chyba na mój sposób wypowiadania się, tudzież moją "przewagę" w podjętej konwersacji na konkretny temat. Takie moje osobiste zdanie.
Wg mnie prace są świetne.
~aro3    03.05.2010 @16:35:11
sort ale ta fota to zrobione aparatem
~wiktor1912    26.04.2010 @21:07:03
Super galeria!
Pozdrawiam
~KILLER289    30.03.2010 @21:27:48
Ten ISS to 1200mm + zmodyfikowany Barlow 2x (nie ma pełnego 2x ale ok. 1.6x) + EOS400D = ogniskowa ok. 3100mm
~baz4ant    15.03.2010 @23:11:26
No szumi szumi- robione z dachu samochodu i przy iso 3200..; )

Wlasnie miejscówka nieciekawa- 2km od Wrocławia... :P

Dołu nie chciałem ścinać- próbowałem, ale traciło wtedy "spójność", z nim jest lepiej. Mam juz pomysly na nowe lepsze foty, mozliwe, ze wypozycze montaż na prowadzeniu 2 osiowym i poszaleje wtedy... Aktualnie czekam na troche wolnego czasu... ; )

PS Jak sie synia sprawuje?
_______
"Zabijanie dla pokoju jest jak pieprzenie się dla cnoty"-Stephen King.
~Maka133    15.03.2010 @22:37:22
programowo kolego .. bez problemu można zlikwidować szum bez straty ostrości .. ale jest ok moim zdaniem bez paniki
~Maka133    06.03.2010 @01:58:48
na spokojnie zerknę coś wymotał w swojej galerii
~Maka133    06.03.2010 @01:55:46
dzięki pozdro
~Milesia    26.01.2010 @13:33:19
no niestety nie zmienię położenia molo xd mola? eee xd
~KILLER289    25.01.2010 @19:08:15
Najbliższe lotnisko mam ok 150 km od domu A poza tym na polskich lotniskach nie ma co focic, same LOTy i inna drobnica

Najlepiej focić maszyny w lotach międzykontynentalnych
~KILLER289    25.01.2010 @19:00:54
Tq fotka LH to z ogniskowej 2400mm.

A co mają wspólnego lotniska z przelotówkami ?

Info o lotach można znaleźć na necie, są też radary, a tak dalej to z biegiem czasu zapamiętuje sie informacje o lotach.
ostatnio edytowane: 2010-01-25 19:02:58
~Milesia    16.01.2010 @11:43:54
~Milesia    15.01.2010 @20:26:15
Wszystkiego najlepszego Staruchu
1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt